tiistai 2. lokakuuta 2012

Haastetta

Kiitos Tiina tästä haasteesta!

10 vuotta sitten:
1. Olin 9-vuotias pikkutyttö
2. Olin siirtynyt musiikkiluokalle koulussa
3. Harrastin muodotelmaluistelua
4. Ja jalkapalloa
5. Sekä soitin poikkihuilua

5 vuotta sitten:
1. Aloin seurustelemaan tämän herran M: kanssa
2. Siirryin yläasteella 8. luokalle
3. Olin blodi
4. Ja kovin onnellinen
5. Maistelin ensimmäisiä kertoja alkoholia

1 vuosi sitten:
1. Olin raskauden alkumetreillä
2. Onnellisempi kuin koskaan
3. Olin todella kiireinen. 
4. Kävin amiksen vikaa vuotta, suoritin seuraavan kevään opinnot ennakkoon ja kävin töissä
5. Ostelin tohkeissani vauvanvaatteita ja suunnittelin a-ö mitä vauvalle aion hankkia.

Eilen minä:
1. Laiskottelin
2. Kahvitin omaa kummitätiäni ja isovanhempiani
3. Käytiin viikon ruokakauppareissu
4. Leikin Eliaksen kanssa
5. Tein herkkuruokaa; perunamuussia ja uunilohta

Tänään minä:
1. Nukuin(nukuimme) pitkään!
2. Siivoilin paikkoja kuntoon
3. Pesin pyykkiä
4. Aion kohta keittää puuroa
5. Illalla menen salille

En jaksa nyt jakaa tätä kenellekkään eteenpäin, mutta tehkööt ne jotka ei vielä ole tehneet! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti