maanantai 13. elokuuta 2012

Arkisia kuulumisia ja tuloksia

Tänään on ollut aika tavallinen arkipäivä. Noustiin ylös vähän jälkeen kahdeksan, ollaan leikitty paljon ja käytiin reilu tunnin mittasella vaunulenkillä. Elias myös nukkui tavallista pidemmät päiväunet tänään ja minähän tietenkin päätin nauttia siitä hetkestä! Herkuttelin vähän tuoreilla mustikoilla, jotka kävin ostamassa vaunulenkin varrelta ja lueskelin lehtiä partsilla auringon paisteessa!

Ja ei, en syönyt noita kaikkia! ;)
Illalla mulla oli vielä zumba ja se oli paljon ihanempaa mitä edes muistin! Siitä on yli vuos kun oon viimneks ollut zumbailemassa :) Menin sinne poikkeiksellisesti autolla, kun meinas tulla kiirus ja se oli ihan kamalaa! Mä en pidä autolla ajamisesta olleskaan, johtuu kyllä varmaan siitä että oon ajanut niin vähän. Mulla on hirmu lyhyet jalat ja joudun vetämään penkin aina niin eteen kun sen saa ja raskausaikana jättimahan kanssa se ei ollut mahdollista, joten olin lähes koko sen 9kk ajamatta autoa ja sen jälkeen oon vaan pari kertaa ajanut. Ei vaan oo mun juttu olleskaan.... Jatkossa kyllä lenkkeilen tuttuun tapaan salille, ennemmin kun hyppään auton rattiin!

Tänään on myös viikko takana tätä GoFatGo- diettiä ja ihan hyvin se on sujunut, edelleenkään en ole kyllä ihan pilkulleen mennyt ohjeiden mukaan, kuten tämän päivän mustikka herkuttelusta huomaa. Mutta syömisen säännöllisyys on nyt hallussa ja määrät olen pitänyt pieninä ja terveelliseen suuntaan ollaan vahvasti menossa. Viikossa paino on tippunut tasan 3kg ja olen kovin ylpeä itsestäni, motivaatio on nyt huipussaan ja toivon että se myös pysyy! :)

2 kommenttia:

  1. Oho, viikossa 3kg! Saat tosiaan olla ylpeä itsestäsi. Musta ei varmaan olis ihan tollasiin suorituksiin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pelkkiä nesteitähän ne alkuun oli :) Ja nyt tahti paaaaljon hitaampi, mutta pääasia että alespäin mennään!

      Poista