lauantai 10. marraskuuta 2012

Uudistuksia

Viime aikoina monissa blogeissa on nähty muutoksia.  Niimpä munkin teki mieli saada jotain uutta. Tai olen mä jo sitä pidempään miettinyt, mutta olen kertakaikkiaan niin tumpelo tän bloggerin ja koneen kanssa ylipäätään.

Päätin kuitenkin yrittää. Jouduin tyytymään malleihin ja asetuksiin mitä tästä bloggerista valmiina löytyy, koska en tosiaan uskaltanut edes yrittää muokata siitä koodisyysteemiä vaikka netistä yritin lueskella. Bannerin teko vasta haastavaa mulle onkin, varsinkin ku ei ole enää sitä vanhaa tuttua Painttia (=D). Isoimman muutoksen koki blogin nimi. Se ei tuntunut oikealta ja mietin pääni puhki (niinkuin viime aikoina moni muukin), että mikä olisi hyvä. Päädyin nimeen Pieni suuri unelma, se kuvastaa hyvin aihetta josta kirjoitan. Elias kun on pääosassa tässä blogissa. se on kovin pieni ja ennen raskautta ja syntymää se oli vain suuri unelma. Olen ikuinen haaveilija, ja mun pään sisässä on tuhat ja miljoona unelmaa, isompia ja suurempia, jotka aion elämäni aikana toteuttaa. Suurin niistä on kuitenkin nyt saavutettu. Saan vihdoin olla äiti maailman ihanimmalle pojalle!

En ole ulkoasuun tyytyväinen, mutta ajattelin tyytyä siihen ainakin hetkeksi. Toivottavasti viihdytte, vaikka ulkoasu hieman muuttuikin :)

2 kommenttia:

  1. Viihdytään varmasti, blogin uus ulkoasu on tosi kiva ja aiheeseen sopiva! :)Ihana tuo Eliaksen kuva ylhäällä!

    VastaaPoista