maanantai 19. marraskuuta 2012

Sekameteli

Hupsista, on melkein viikko kun oon viimeks kirjotellut. Tää aika vaan hurisee ohitse. Ei me olla tehty mitään, mitä olisi tehnyt meidät kiireisiksi, mutta silti tuntuu ettei sopivaa aikaa ole ollut. Mulla olis miljoonasti kaikkea mistä pitäis tänne kirjotella, saa nähdä miten saisin kaiken tehtyä. Tää pimeys tekee musta ihan super laiskan, lunta sais siis jo tulla. Olis hirvee läjä haasteita, osa jo tosi vanhojaki (pahoittelut......!), sitten on toivottu postausta meidän päivärytmistä ja Eliaksen ruokailusta sekä vauvan tarvikkeista. Ainiin ja olen luvannut myös esitellä asuntoa hieman uudelleen, kun joulu on hiipinyt jo kotiimme ja makuuhuone on saanut uuden järjestyksen ja Eliaksen kuvat seinälle.

Viikonloppu meni rauhallisesti yhdessä ollessa, käytiin moikkaamassa molempien vanhempia ja mulla oli paljon hiuskeikkoja. Perjantaina kävinkin tukussa täydentämässä väri ja tuote varastoja. Omatkin hiukset saivat kyytiä ja ovat nyt vaalean ruskeat, mutta päätin sittenkin värjätä ihan tummiksi takaisin kunhan jaksan. Tällä viikolla saan vihdoin pidennykset kehiin ja tämä järkyttävä pehko saa kyytiä. 


Jotakuinkin tätä Rihannan tukkatyyliä lähdetään tavoittelemaan, epäsymmetrinen polkka. Otsatukkahan mulla kyllä on, mutta kovaa vauhtia kasvamassa pois ja yritän sen pois kasvattaakkin. Sitten ajattelin laittaa pidemmälle puolelle jossain välissä vähän raitaa. Ehkä violettia tai sinistä.... 

Tällä viikolla olisi tarkoitus mennä myös shoppailemaan Eliakselle vähän isompia vaatteita, kun kohta jää pieneksi ja järkytyksekseni huomasin ettei meillä ole YHTÄÄN enää isompia vaatteita. Hyvällä omatunnolla voin siis vähän törsäillä.

Pahoittelut tästä turhasta sekametelisopasta, mikä on kirjoitettu unen pöpperössä juuri herättyä. Kamera on ollut myös jäähyllä (jäänyt lataukseen ja olen kuskannut ilman akkua...... :D), joten kuvia ei valitettavasti ole. Lupaan skarpata :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti