tiistai 22. tammikuuta 2013

Varustehankintoja

Terve taas täältä kaaoksen keskeltä! Pakkailujen keskellä on ehditty tekemään jotain muutakin, onneksi. Kävimme alennusmyynneistä metsästämässä mulle ja M:lle kunnolliset ulkoiluvaatteet. Laadukkaat toppahousut ja takit siis. Nyt kehtaa laskea pyllymäkeäkin, ilman että kastuu tai paleltuu. Myös Eliakselle löydettiin isompi villahaalari ja karvalakki. Nämä hankinnat tehtiin helmikuista pohjosen lomareissua silmällä pitäen. (EN MALTA ODOTTAA!!) Talvikengäthän minulta löytyy ja tuttuun tapaan ne ovat taas kerran sellaset "kusiluistimet".. Tiesinhän mä sen ostaessa, että sukat kastuu ja varpaat jäätyy. Silti olin vaan niin jääräpää, että hyvät kengät on rumia. No eilen sitten selailin nettiä aikani kuluksi ja rakastuin totaalisesti. Kenkiin. Vaikka olen nainen ja pidän kengistä, en ole KOSKAAN tuntenut näin vahvasti ;) Olihan meidän sitten samana päivänä pakko lähteä niitä sovittamaan. Täydelliset ne oli ja pakkohan ne oli saada. Jouduin kyllä ne netistä tilaamaan, kun haluamani väri oli loppunut. Esittelen nämä ihanuuden vasta kun ne saapuvat. Sen verran paljastan että näissä ei taatusti varpaat palele ja sukatkin pysyy kuivina! 




 Nyt yritän metsästää tälle talvelle Eliakselle vielä toista toppapukua, koska mua vaivaa kovasti ettei meillä ole varahaalaria kun sinne reissuun lähdetään. Siellä kuitenkin ollaan tosi paljon ulkona ja olis aika v-mäistä alkaa käsin pesemään ja odottaa kaks päivää kun se puku kuivuu ja se aika kökkiä ahtaassa mökissä. Olen löytäny pari edullista ja hyvää Ticketin haalaria ja katsotaan jos onni potkasee ja jonkun niistä saisin. Vaikka kyse onkin vain "varahaalarista" niin haluan ostaa laadukkaan josta saan vielä jotain takasinkin ja haluan olla varma että se on ainakin lämmin ja ominaisuudet toimii. Itseäni kipeäksi en aio silti maksaa vaan todellakin metsästän edullisesti käytettyä.
Tästä päästäänki jo kevään vaatteisiin ja mulla on haaveissa Ticketin yks tietty vk-haalari, mutta sitä ei enää saa mistään. Käytettynä toki löytyy joitakin, mutta piru vie ku ihmiset pyytää niistä uusien hintoja. Mun jääräpääni ei anna periksi maksaa käytetystä monta kymppiä enemmän, kuin syksyn aleissa olis puvun uutena saanut.... Omaa tyhmyyttä toki kun ei sillon ollut fiksu.


Ei siellä ruudun toisella puolella keneltäkään löytyis?? Kokoa 74 tai 80....

1 kommentti: